سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند

سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند


سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند در حدود چهل درصد کل وب‌سایت‌ها را تشکیل می‌دهند و این به دلیل کیفیت این سیستم مدیریت محتوا در دنیا است. شاید بتوان مهم‌ترین دلایل محبوبیت وردپرس را امنیت بالا، سهولت در کارکرد، هزینه پایین و همچنین انعطاف‌پذیری مطلوب دانست. ضمن آنکه منبع وسیعی از افزونه‌ها و قالب‌ها برای ساخت انواع وب‌سایت‌ها در زمینه‌های مختلف را نیز در اختیار وبمستر‌ها قرار می‌دهد. وجود همین عوامل کافیست تا برای انتخاب سیستم مدیریت سایت، به‌ راحتی وردپرس را انتخاب کنید. البته پیش از تصمیم‌گیری نهایی، می‌توانید برخی وب‌سایت‌های مطرح و شناخته‌شده وردپرسی را مورد‌بررسی قرار دهید تا از انتخاب خود اطمینان پیدا کنید. به همین منظور در این مقاله برخی از سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند را معرفی می‌کنیم و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

سایت‌های طراحی‌شده با وردپرس ایرانی

در این بخش، فهرستی از سایت‌های فارسی که از سیستم وردپرس برای مدیریت محتوای خود بهره برده‌اند را ارائه خواهیم نمود. این سایت‌ها با موضوعات مختلف، طراحی و ساخته‌شده‌اند که این نشان‌دهنده، عملکرد صحیح و قابلیت‌های این سیستم در زمینه‌های گوناگون است. بر این اساس، شما می‌توانید با بررسی قابلیت‌های هر یک از این موارد، نقاط قوت آن‌ها را شناسایی کرده و از آن برای وب‌سایت خود استفاده کنید. 

وب‌سایت ایرانسل

همان‌طور که می‌دانید، یکی از اپراتور‌های مطرح و شناخته‌شده در زمینه خدمات تلفن همراه، شرکت ایرانسل بوده که کمتر کسی در کشور ما با آن آشنایی ندارد. این شرکت از جمله سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند به شمار می‌رود. وب‌سایت ایرانسل از بخش‌های مختلفی مانند فروشگاه، وبلاگ و بخش خبری تشکیل‌ شده است که علاوه‌بر فروش محصولات این اپراتور و انتشار محتوا‌های به‌روز، رویداد‌هایی مانند جشنواره‌ها را نیز به اطلاع مخاطبان خود می‌رساند.

سایت دیجی کالا مگ

دیجی کالا مگ، پیش‌تر به‌عنوان یکی از بخش‌های دیجی کالا شناخته می‌شد و ستون مخصوص به خود را در این وبسایت داشت. اما چند سالی است که این صفحه به‌طور مستقل فعالیت می‌کند و در حال حاضر به‌ عنوان وبلاگ یا مجله اینترنتی دیجی کالا، دارای صفحه اختصاصی است. دیجی کالا مگ، محتوای متنوعی مانند اخبار دیجی کالا و نقد و بررسی محصولات آن و همچنین مطالب آموزشی مرتبط با فناوری‌های روز دنیا، بازی‌های ویدئویی، سینما، کتاب، هنر و… را در اختیار علاقه‌مندان به این موضوعات قرار می‌دهد و به همین دلیل، ورودی و بازدید زیادی دارد. شاید بتوان عملکرد موفق این وب‌سایت را مرتبط با وردپرسی بودن آن دانست و به همین دلیل یکی از سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌ شده‌اند به‌ حساب می‌آید.

سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند
سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند

سایت همیار وردپرس

همان‌طور که از نام این وب‌سایت مشخص است، با هدف ارائه آموزش‌های لازم در زمینه طراحی سایت‌های ورودپرسی فعالیت می‌کند و این مطالب به دو صورت رایگان و پولی، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به‌طوری‌که بالغ‌بر 2000 آموزش رایگان و دوره‌های بسیاری نیز به‌ صورت پولی ارائه می‌شود و همین امر موجب محبوبیت آن نزد کاربران شده است. برای راه‌اندازی این سایت از سیستم وردپرس استفاده شده و یکی از برترین سایت‌ها در این زمینه شناخته می‌شود.

سایت میهن وردپرس

از دیگر سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند و محبوبیت فوق‌العاده‌ای نزد کاربران دارند می‌توان به میهن وردپرس اشاره کرد که فعالیت آن در راستای ارائه و فروش خدمات آموزشی اعم از قالب‌های آماده، پلاگین‌های وردپرسی، دوره‌های آموزشی و مواردی از این قبیل است. لازم به گفتن بوده که این خدمات و دوره‌ها به‌ صورت رایگان و پولی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

سایت دانلود‌ها

وب‌سایت بعدی، دانلود‌ها نام دارد که ساخته‌شده توسط وردپرس بوده و قابلیت‌های برتر آن موجب گردیده است که در لحظه، تعداد بی‌شماری از افراد بتوانند از این سایت فایل‌های مورد‌نظر خود را دانلود کنند. این سایت انواع نرم‌افزار‌های آموزشی، موبایل، بازی و… را برای دانلود کاربران، ارائه می‌نماید.

میهن دانلود

وب‌سایت دیگری که ازجمله سایت‌های وردپرسی بسیار شناخته‌شده نیز به‌ حساب می‌آید، میهن دانلود است و همان‌گونه که از نام آن پیداست، در زمینه دانلود نرم‌افزار‌های کامپیوتری و موبایلی فعالیت دارد. علاوه‌بر آن، دسترسی به محتوا‌های چندرسانه‌ای نیز توسط این سایت امکان‌پذیر است.

سایت شرکت شاتل

وب‌سایت شرکت شاتل نیز در فهرست سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند، قرار دارد و از شرکت‌های بزرگ در زمینه خدمات ISP و اینترنت محسوب می‌شود. البته شاتل تنها شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنت نیست که از وردپرس به‌عنوان سیستم مدیریت محتوای خود بهره می‌برد. چرا‌که عملکرد وردپرس در این زمینه بسیار قدرتمند و چشمگیر بوده و همین امر ضرورت طراحی سایت‌های اختصاصی را برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ کمرنگ ساخته است.

سایت ووکامرس فارسی

سایت دیگری که با استفاده از وردپرس راه‌اندازی و مدیریت می‌شود، ووکامرس فارسی است که این سایت نیز به‌ عنوان یک فروشگاه عرضه‌کننده انواع قالب و افزونه ووکامرس فعالیت می‌کند. ضمن آنکه در زمینه‌های مختلفی مانند آموزش ووکامرس، وردپرس، راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، آموزش Cpanel و کد‌های آماده نیز مقالاتی ارائه می‌نماید. این سایت یک نمونه عالی از سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند به‌ حساب می‌آید و می‌توان آن را پشتیبان رسمی افزونه ووکامرس دانست. 

وب‌سایت دیجیاتو

دیجیاتو نیز ازجمله سایت‌هایی به شمار می‌رود که از وردپرس به‌ عنوان سیستم مدیریت محتوای خود بهره برده است. عملکرد این سایت در راستای ارائه جدید‌ترین اخبار و آپدیت‌ها در زمینه فناوری‌های روز بوده و از همین‌رو مقبولیت بالایی نزد اهل فناوری دارد.

دکتر سلام

سایت دکتر سلام که یک مجله خبری و اطلاعاتی در زمینه پزشکی محسوب می‌شود نیز توسط سایت ساز وردپرس، راه‌اندازی شده است. این وب‌سایت از طریق درج آگهی و معرفی پزشکان و متخصصین شاخه‌های مختلف پزشکی، به کسب درآمد می‌پردازد. ضمن اینکه در کنار آن اقلام و محصولات مختلف پزشکی و ارتوپدی نیز به فروش می‌رسد. پتانسیل این سایت و عملکرد مناسب آن در چند زمینه را نمی‌توان بی‌ربط به نوع سیستم مدیریت محتوای آن دانست.

سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند
سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند

سایت گجت نیوز

در ادامه معرفی سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند به بررسی سایت گجت نیوز می‌پردازیم که در زمینه خبری و ارائه اطلاعات جدید از فناوری‌های تازه در زمینه‌های مختلف تخصصی و غیره فعالیت می‌کند. با توجه به اینکه این سایت همه‌روزه پذیرای تعداد بالایی از کاربران است، به‌ عنوان یکی از بهترین نمونه‌های ساخته‌شده با وردپرس نیز شناخته می‌شود.

سایت الکامکو

برای پیاده‌سازی سایت الکامکو که یک مرجع برای ارائه آموزش‌های لازم در زمینه برنامه‌نویسی اندروید به شمار می‌رود نیز از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده شده است. این وب‌سایت آموزشگاهی علاوه‌بر تولید مطالب و محتوای رایگان، فروش فیلم‌های آموزشی را نیز به عهده دارد.

سایت p30world

پی سی دانلود هم که از نام‌های شناخته‌شده در زمینه دانلود انواع نرم‌افزار و بازی به شمار می‌رود، توسط وردپرس پیاده‌سازی شده و از همین‌رو دارای قدرت و کارایی بالایی در این زمینه است.

سایت میزبان فا

یک نمونه دیگر از سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند میزبان فا است. این سایت در کنار تولید و ارائه مطالب آموزشی در زمینه طراحی سایت، فروش دامنه و خدمات هاستینگ نیز به‌صورت حرفه‌ای فعالیت دارد.

وب‌سایت ژاکت

برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت ژاکت که یک مارکت در زمینه وردپرس بوده از همین سیستم مدیریت محتوا استفاده شده است. فعالیت این سایت در حوزه فروش محصولات و افزونه‌های وردپرس بوده و حتی این امکان وجود دارد که توسط آن، برخی محصولات خود را نیز به فروش برسانید.

وب‌سایت وبسیما

وب سیما ازجمله وب‌سایت‌هایی است که از نظر زیبایی و کاربرد، زبانزد بوده و محتوای آن در رابطه با طراحی سایت، آموزش، بازاریابی و فروش است. لازم به ذکر است که این وب‌سایت یک نمونه قوی و زیبا از سایت‌های وردپرس محسوب می‌شود.

وب‌سایت دیجی رو

اما به‌ عنوان آخرین نمونه از سایت‌های برتری که با وردپرس ساخته‌شده‌اند می‌توان وب‌سایت دی جی رو را مثال زد که محتوای آن شامل ارائه جدید‌ترین اخبار و فناوری‌های روز دنیا بوده و یکی از اسامی شناخته‌شده و قدیمی در میان سایت‌هایی است که در عرصه تکنولوژی و اطلاعات مربوط به آن فعالیت دارند. 

شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما ارائه دهنده خدمات بازاریابی اینستاگرام ، خدمات دیجیتال مارکتینگ ، دیجیتال برندینگ ، طراحی هویت بصری ، طراحی سایت اختصاصی ،خدمات سئو وبسایت و… با تیم متخصص می باشد برای شروع همکاری با بهنما از طریق راه های ارتباطی اقدام نمایید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *