خرید سایت وردپرس

خرید سایت وردپرس


خرید سایت وردپرس یکی از بهترین اقداماتی است که می‌توان از آن برای توسعه کسب‌وکار خود در بستر اینترنت بهره برد. در‌واقع به این طریق می‌توانید یک وب‌سایت اختصاصی با کلیه امکانات و قابلیت‌ها را برای اهداف و حوزه‌های کاری مختلف تهیه کنید و در اختیار بگیرید. به‌ این‌ ترتیب نیازی به‌ صرف هزینه گزاف برای طراحی سایت ندارید و ظرف کمتر از دو روز می‌توانید صفحه خود را در زمینه دلخواه راه‌اندازی نمایید. از طرفی این امکان از طریق خرید سایت آماده، ایجاد گردیده است تا همه افراد بدون داشتن هیچ‌گونه دانش و اطلاعاتی در زمینه برنامه‌نویسی، بتوانند بهترین استفاده را از سایت‌هایی داشته باشند که طبق اصول و استاندارد‌های مدرن طراحی ‌شده‌اند. اما سوال اینجاست که چه نوع سایتی با کدام ویژگی‌ها برای ارائه به کاربران مناسب است؟ به‌طوری‌که علاوه‌بر زیبایی و برخورداری از پنل مدیریت فارسی، امکان ارتقاء و به‌روزرسانی نیز داشته باشد. بدون شک، سایت وردپرس تنها گزینه‌ای است که با داشتن تمام ویژگی‌های ممتاز یک وب‌سایت حرفه‌ای، می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران و مدیران باشد.

با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات بیشتر و کامل‌تری در مورد خرید سایت وردپرس در اختیار شما قرار بدهیم.

سایت آماده چیست؟

پیش از آنکه به بررسی موضوع خرید سایت بپردازیم، بهتر دیدیم که توضیح مختصری نیز در رابطه با سایت‌های آماده ارائه نماییم. منظور از سایت‌های آماده یا پیش‌ساخته، همان قالب‌های از پیش طراحی ‌شده‌ای هستند که از یک ساختار کامل و حرفه‌ای برخوردار بوده و علاوه‌بر طراحی مناسب، کلیه امکانات لازم و افزونه‌های مهم نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. به‌ این‌دترتیب، امکان استفاده از آن‌ها برای هر حوزه‌ای اعم از فروشگاهی، خبری، پزشکی، شرکتی، آموزشی، گردشگری، رستوران، بازرگانی و… وجود دارد. بنابراین همه افراد و مشاغل می‌توانند به‌جای صرف زمان و هزینه بالا برای انتخاب قالب‌های وردپرس گوناگون و آزمودن آن‌ها، از سایت‌های آماده و ویژگی‌های برتر آن‌ها در جهت پیشبرد اهداف و کسب‌وکار خود بهره ببرند که این کار تنها با خرید سایت وردپرس آماده قابل انجام خواهد بود.

آشنایی با سایت آماده وردپرس 

وردپرس را می‌توان محبوب‌ترین و پرکاربرد‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا دانست که به‌واسطه برخورداری از ویژگی‌های متنوع و ارزشمندی همچون کاربرد ساده، استفاده از کد‌های بهینه، قابلیت افزودن امکانات اضافی، سازگاری بالا با اصول سئو، امکان به‌روزرسانی مداوم و اوپن‌سورس بودن آن شناخته می‌شود. اولین نسخه از این سیستم در حدود 19 سال قبل منتشر شد و طی این مدت، نزدیک به نیمی از وب‌سایت‌های جهان از این طریق ساخته‌شده‌اند. از طرفی 70 درصد سهم بازار سیستم‌های مدیریت محتوای دنیا به فروش وردپرس اختصاص‌یافته و همین امر نشان‌دهنده کارایی فوق‌العاده این سیستم سایت ساز است. به‌عنوان مثال وردپرس دارای افزونه‌های فراوانی است که به‌واسطه آن می‌توان هر نوع قابلیتی را به سایت مورد‌نظر افزود. ازجمله این افزونه‌ها می‌توان به ووکامرس اشاره کرد که از آن برای ساخت فروشگاه‌های آنلاین استفاده‌های زیادی می‌شود.

ویژگی‌ها و امکانات سایت‌های وردپرسی

امروزه طراحی و خرید سایت وردپرس به دلیل بهره‌مندی از یک پنل مدیریتی و نیز سادگی کاربرد، مورد‌توجه بسیاری از افراد و به‌ویژه کسب‌وکار‌ها بوده و همین امر موجب گردیده است که بسیاری از سایت‌های جهان از این طریق طراحی و ساخته شوند. اما از ویژگی‌های مهم این سیستم سایت ساز می‌توان به گرافیک جذاب و متنوع قالب وردپرس اشاره کرد. ضمن اینکه افزودن امکانات جدید به سایت‌های طراحی‌شده با وردپرس و به‌روزرسانی آنها با کمترین هزینه امکان‌پذیر خواهد بود. 

وب‌سایت‌های ساخته‌شده توسط این سیستم مدیریت محتوا، از امنیت مناسبی برخوردار هستند و با توجه به برخورداری از سرعت لود بسیار مطلوب، تقاضا برای خرید آنها بسیار زیاد است. ویژگی مهم دیگر سایت‌های وردپرسی، وجود افراد آموزشدیده و متخصصانی است که به‌ واسطه برخورداری از دانش و اطلاعات کافی در این زمینه، به رفع اختلال و مشکلات به وجود آمده در این وب‌سایت‌ها کمک زیادی می‌کنند. از همین‌رو بهترین پیشنهاد برای افرادی که قصد دارند از فضای اینترنت به نفع کسب‌وکار خود بهره ببرند، خرید سایت وردپرس است.

خرید سایت وردپرس
خرید سایت وردپرس

خرید سایت آماده مناسب چه کسانی است؟

تمامی افراد و با هر حرفه و کسب‌وکاری این امکان را دارند که از طریق خرید یک سایت آماده وردپرسی، در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه، تجارت خود را به‌ صورت الکترونیکی مدیریت کنند و درآمد خوبی به دست آورند. بنابراین در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید، سایت‌های وردپرسی آماده با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و برخورداری از امکانات فوق‌العاده، بهترین گزینه برای شما خواهند بود. البته می‌توانید برای اطمینان از انتخاب خود و به‌ منظور دریافت راهنمایی‌های لازم در مورد چگونگی خرید و راه‌اندازی یک سایت وردپرس با کارشناسان و طراحان سایت‌های وردپرسی مشورت داشته باشید.

مزایای خرید سایت آماده وردپرس

همان‌طور که گفته شد با خرید سایت وردپرس این فرصت برای شما مهیا است که طی چند روز، سایت خود را ایجاد و راه‌اندازی نمایید. در بررسی ویژگی‌های وب‌سایت‌های وردپرسی به طراحی آنها بر اساس دستورالعمل‌های سئو اشاره کردیم. این سایت‌ها ازنظر قواعدی که گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نظر گرفته، کاملاً استاندارد هستند و همین مزیت موجب گردیده است تا به عنوان برترین CMS در دنیا شناخته شوند. به‌طوری‌که با فرآیند بهینه‌سازی موتور جستجو کاملاً سازگاری دارند. امتیاز دیگر این سایت‌ها، رایگان بودن آن‌ها بوده و به این واسطه می‌توانید با خرید یک سایت آماده از امکانات  WordPressبه‌صورت کاملاً رایگان بهره ببرید و وبگاه خود را گسترش دهید.

سایر مزایای خرید سایت وردپرس را در ادامه شرح خواهیم داد:

  • نصب سریع و راحت

یکی از مزایای سایت‌های آماده وردپرسی، نصب ساده و سریع است. به‌طوری‌که تنها با چند کلیک و بدون داشتن دانش فنی در زمینه طراحی سایت، می‌توان آن را راه‌اندازی نمود. البته برای نصب سایت‌های آماده، یک راهنمای همراه ارائه می‌شود که بر اساس نمونه دمو و کاملاً مشابه با مراحل شرح داده‌شده، می‌توان به‌سادگی وب‌سایت خود را  نصب کرد.

  • امکان ویرایش و اعمال تغییرات

عدم محدودیت در تغییر و ویرایش سایت نیز از دیگر شاخصه‌های برتر این نوع وب‌سایت‌ها است. در‌واقع تغییر هر آنچه در سایت‌های آماده دیده می‌شود، امکان‌پذیر بوده و تمامی قسمت‌های سایت را می‌توان مطابق با خواست و نظر خود ویرایش کرد. البته این به دلیل انعطاف فوق‌العاده و تنظیمات بسیار قوی این وب‌سایت‌ها است. به این معنی که شما می‌توانید با خرید سایت وردپرس، بدون کد نویسی و تنها از طریق  Drag & Drop یا کشیدن و رها کردن هریک از بخش‌ها، تغییرات دلخواه را در تمام صفحات اعمال کنید. این در حالی است که هدر و فوتر سایت نیز از این طریق قابل ویرایش هستند. اما مزیت مهم این قابلیت زمانی معلوم می‌شود که شما یک سایت فروشگاهی آماده خریداری کرده باشید و یا اینکه در ادامه فعالیت خود یک فروشگاه به سایت خود اضافه کنید. در این صورت می‌توانید صفحات فروشگاه را بدون نیاز به افزونه‌های اضافی ویرایش کنید و امکاناتی نظیر صفحه محصولات، سبد خرید و یا صفحه پرداخت را به سایت خود بیافزایید.

  • افزونه‌های متنوع

هر وب‌سایت آماده، بایستی ویژگی‌ها و امکاناتی متناسب با نوع حرفه یا کسب‌وکار مورد‌نظر را داشته باشد. اما در مواردی ممکن است یک وب‌سایت به امکانات جدید‌تری نیاز پیدا کند که هنگام خرید سایت وردپرس در قالب آماده، وجود نداشته است. در چنین مواردی و با توجه به اینکه وردپرس به‌ عنوان یکی از بهترین و قدرتمند‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در جهان شناخته می‌شود، می‌توان بدون نیاز به کد نویسی، هرگونه ویژگی دلخواه را به سایت خود اضافه کرد. این مزیت وردپرس به دلیل ارائه بیش از 50 هزار افزونه است که کاربران با استفاده از آن قادر خواهند بود به‌ راحتی، امکانات مورد‌نظر‌شان را برای سایت خود فراهم کنند.

  • ارائه افزونه‌های مهم

خرید سایت وردپرس با مزایای دیگری نیز همراه است که یکی از آن‌ها، دسترسی رایگان به افزونه‌های پولی بوده که وجود آن‌ها برای سایت شما ضروری است. البته این مزیت ممکن است بسته به شرکت ارائه‌دهنده خدمات فروش و طراحی سایت‌های وردپرسی متغیر باشد. با این‌حال در ادامه برخی از این افزونه‌های ضروری را نام خواهیم برد:

  • Yoast SEO Premium : افزونه‌ای برای سئو سایت
  • Wp Rocket : افزونه افزایش سرعت سایت 
  • Visual Composer : افزونه صفحه ساز قوی 
  • Quform: افزونه‌ای بسیار عالی برای ساخت انواع فرم 
  • قابلیت تغییر قالب سایت

در صورتی‌که وب‌سایت‌های آماده توسط قالب‌های قدرتمند وردپرس ساخته‌ شده باشند، ضرورتی برای تغییر در قالب آن‌ها وجود ندارد. اما در مواردی و با توجه به ویژگی‌هایی که در ادامه به سایت اضافه می‌شوند، می‌توان قالب آنها را بروز کرد. همچنین شما در صورت خرید سایت وردپرس این امکان را در هر شرایطی خواهید داشت که از یک قالب وردپرس دیگر برای وب‌سایت خود استفاده کنید. 

خرید سایت وردپرس
خرید سایت وردپرس
  • طراحی بروز و استاندارد

یکی از مزایای استفاده از سایت‌های آماده، البته مشروط بر اینکه توسط مراکز باسابقه و طراحان حرفه‌ای ساخته‌شده باشند، استفاده از طراحی بروز و استاندارد است. ضمن آنکه توجه ویژه‌ای صرف رعایت قوانین UI و UX نیز شده باشد. به‌ این ترتیب کلیه نیاز‌ها و خواسته‌های کاربران برای ایجاد یک تجارت الکترونیک پوشش داده می‌شود.

  • صرفه‌جویی در وقت

از آنجایی‌که وب‌سایت‌های آماده متشکل از صفحاتی از پیش طراحی‌شده هستند، دغدغه‌ای بابت پروسه دشوار و زمان‌بر ساخت هریک از این صفحات وجود ندارد. در‌واقع با خرید سایت وردپرس در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و به‌ راحتی تمام امکانات و صفحات مورد‌نیاز مانند صفحه اصلی، درباره ما، وبلاگ، تماس با ما و در اختیار شما قرار خواهند گرفت. به‌ این‌ ترتیب، تنها کافی است محتوای خود را جایگزین نموده و در صورت تمایل، طراحی هر یک از صفحات را مطابق با خواست و سلیقه خود تغییر دهید. در‌واقع شما قادر خواهید بود بدون هیچ‌گونه محدودیت، صفحات موردنیاز خود را ایجاد و استفاده کنید.

  • سرعت راه‌اندازی سایت

با استفاده از یک سایت آماده در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید. به این صورت که تنها لازم است یک هاست و دامنه را خریداری نموده و با طی مرحله کوتاه و چند کلیک ساده، آن را نصب کنید.

  • خدمات پشتیبانی 

اگرچه با خرید سایت وردپرس می‌توانید به‌ راحتی و بدون داشتن تخصص برای پیاده‌سازی آن اقدام کنید، اما در صورتی‌که برای ارتقاء سایت یا اجرای برخی تغییرات، به مشورت نیاز داشته باشید، می‌توانید از تیم پشتیبان و سازنده این سایت‌ها راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. این تیم متخصص شما را در راستای رفع مشکلات احتمالی، بهینه‌سازی رتبه سایت، بهبود سئو و مواردی از این دست همراهی می‌کنند. مراجعه به یک مرکز حرفه‌ای و باتجربه در زمینه طراحی و فروش وب‌سایت‌های وردپرسی، از آنجایی بااهمیت است که می‌توانید خدمات مورد‌نیاز خود را با ضمانت و در اسرع وقت تحویل بگیرید و از پشتیبانی باکیفیت آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

مراحل خرید و راه‌اندازی سایت‌های آماده

پس از بررسی مزایا و ویژگی‌های خرید سایت وردپرس بهتر دیدیم که مروری بر مراحل راه‌اندازی آن نیز داشته باشیم که بسیار ساده و سریع است. زیرا همان‌طور که ذکر شد، به لطف وردپرس این امکان فراهم گردیده است که بدون کد نویسی و برخورداری از دانش تخصصی، سایت خود را نصب و راه‌اندازی کنید. بر این اساس باید مراحلی که در ادامه شرح خواهیم داد را طی کنید:

  1. تهیه هاست و دامنه

پیش از انجام هر اقدامی برای راه‌اندازی سایت وردپرسی خود، بایستی یک هاست و یک دامین مناسب را خریداری کنید. انتخاب مقدار فضای هاست با توجه به نیاز شما صورت می‌گیرد. ولی معمولاً برای شروع بهتر است از یک هاست پرسرعت یک گیگ استفاده کنید. البته شما می‌توانید هاست و دامنه را پس از تکمیل سایت خریداری کنید و بهتر است ابتدا آن را روی لوکال هاست راه‌اندازی کنید و در پایان به هاست آنلاین انتقال دهید. 

  1. خرید سایت وردپرس آماده

خرید یک سایت آماده وردپرسی، مرحله بعدی راه‌اندازی وب‌سایت است. در این مرحله و پس از تهیه سایت مورد‌نظر خود می‌توانید مطابق با آموزش‌های ارائه‌شده و با چند کلیک ساده، سایت خود را همانند نسخه دمو نصب و راه‌اندازی کنید. 

  1. آماده‌سازی و ویرایش صفحات

در این مرحله، می‌توانید صفحات از پیش طراحی‌شده را ویرایش کنید و با تغییر محتوای آزمایشی، مطالب مورد‌نظر خود را جایگزین نمایید. البته همان‌طور که در بخش‌های پیشین نیز اشاره کردیم، می‌توانید علاوه‌بر صفحات آماده وب‌سایت خریداری‌شده، صفحات جدید دیگری را نیز با طراحی دلخواه برای سایت خود ایجاد کنید.

قیمت خرید سایت آماده وردپرسی

ممکن است بخواهید به‌جای خرید سایت وردپرس از یک طراح برای ایجاد سایت خود کمک بگیرید و یا اینکه خودتان آن را به انجام برسانید، در هر صورت، بهتر است بدانید که هزینه و زمان زیادی برای انجام آن مورد نیاز است. این در صورتی است که از کیفیت و کارایی سایت طراحی‌شده نیز مطمئن نخواهید بود. اما با وجود امکان خرید سایت‌های آماده، علاوه‌بر رفع مشکلات احتمالی، از پرداخت هزینه‌های هنگفت پیاده‌سازی یک وب‌سایت حرفه‌ای نیز بی‌نیاز می‌شوید. زیرا در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید یک سایت حرفه‌ای را در زمینه مورد‌نظر خود راه‌اندازی نمایید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما ارائه دهنده خدمات بازاریابی اینستاگرام ، خدمات دیجیتال مارکتینگ ، دیجیتال برندینگ ، طراحی هویت بصری ، طراحی سایت اختصاصی ،خدمات سئو وبسایت و… با تیم متخصص می باشد برای شروع همکاری با بهنما از طریق راه های ارتباطی اقدام نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *