خرید سایت فروشگاهی

خرید سایت فروشگاهی


این روز‌ها، توسعه و خرید سایت به‌عنوان موضوعی مهم و ضروری تلقی می‌شود که بیشتر کسب‌وکار‌ها به دنبال استفاده از آن هستند. شاید بسیاری از مشاغل و فعالیت‌ها با دیدن شرکت‌های مطرح و موفقی مانند آمازون به فکر کسب درآمد از طریق اینترنت و فضای مجازی افتادند. از آن‌ پس بود که روزبه‌روز بر میزان تقاضا جهت طراحی و خرید سایت و استفاده از این امکان برای پیشرفت کسب‌وکار، افزوده شد. در‌ واقع مزایای توسعه یک وب‌سایت تنها برای کسب‌وکار‌هایی نمایان و هویدا می‌شود که جسارت به خرج داده و خیلی زود، فعالیت خود را به بستر اینترنت سوق دادند. از همین‌رو این روز‌ها هر مدیر توانمند و باهوشی با خرید سایت به فکر جذب مخاطبان و مشتریان بالقوه آنلاین است. لذا انتخاب یک تیم ماهر برای ایجاد بستری مناسب جهت کسب درآمد از این طریق، اهمیت ویژه‌ای دارد.طراحی سایت به مجموعه مراحلی اطلاق می‌شود که به‌واسطه آن می‌توان یک وب‌سایت را برای نمایش موضوعاتی خاص به کاربران آماده کرد. در این فرآیند، بیشتر از آنکه به توسعه نرم‌افزاری توجه شود، تجربه کاربر و توسعه وب‌سایت با اهمیت است. در گذشته بیشتر تلاش و تمرکز طراحان بر راه‌اندازی نسخه دسکتاب وب‌سایت بود اما به‌ مرور و از یک دهه گذشته با توجه به جایگاه و اهمیت موبایل و تبلت، توسعه وب‌سایت برای ارائه توسط این تجهیزات نیز در رأس اهداف طراحان قرار گرفت. علاوه‌بر سازگاری با پلتفرم‌های مختلف، ظاهر و نوع چیدمان اجزا و اطلاعات نیز از دیگر موارد با اهمیت در پروسه خدمات طراحی سایت به‌حساب می‌آید. به‌ طوری‌ که انتخاب رنگ، نوع و اندازه فونت و حتی تصاویر، بر اساس ساختار و نوع اهدافی که در سایت دنبال می‌شود، انتخاب خواهند شد. اهمیت این موضوع بدان دلیل است که کاربران در هنگام مراجعه به سایت، بایستی احساس و تجربه‌ خوبی داشته باشند و بتوانند به‌ راحتی از محتوای آن بیشترین بهره را ببرند. البته این لزوماً به معنای استفاده از طراحی‌های شلوغ و پرآب و رنگ نیست، چرا‌که برای جلوگیری از سردرگم شدن کاربر، اغلب این صفحات با تمرکز بر اصل سادگی طراحی می‌شوند.در ادامه به بررسی نکات مربوط به خرید وب سایت شخصی ، آماده ، اینترنتی و رایگان در گوگل خواهیم پرداخت .

نحوه خرید وب‌سایت

از آنجایی‌که امروزه اکثر مشاغل و فعالیت‌ها دارای پایگاهی در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی نیز هستند، رقابت برای جذب بیشترین مخاطب از طریق روش‌ها و کانال‌های ارتباطی مختلف به شکل چشمگیری افزایش‌یافته است. بر همین اساس،خرید سایت یکی از بهترین راه‌ها برای دیده شدن و دستیابی به مخاطبان بیشتر و درنتیجه درآمد افزون‌تر به شمار می‌رود. بنابراین در صورتی‌ که همواره به فکر راهکاری برای ارائه بهتر خدمات و محصولات خود هستید، توصیه می‌شود از مزایا و قابلیت‌های وب‌سایت غافل نشوید. چرا‌که بدون شک، فعالیت مداوم شما در بستر اینترنت و رعایت مواردی که در طراحی و خرید وبسایت با اهمیت هستند به شما در رسیدن به موفقیت کمک زیادی می‌کند. از همین‌رو در ادامه این بخش، اهمیت خرید وب‌سایت و نقشی که خرید وبسایت در کسب‌وکار‌های مختلف دارد را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد:

 

طراحی و خرید سایت

شاید بتوان مطمئن‌ترین اقدام برای موفقیت و دیده شدن در میان کسب‌وکار‌های اینترنتی را طراحی و خرید وبسایت دانست. چرا‌که در پروسه ایجاد وب‌سایت‌های مختلف، با بهره‌گیری از دانش، هنر، نوآوری، تخصص و همچنین عناصر بصری می‌توان کاربران و مخاطبان بیشتری را جذب نمود. البته اجرای صحیح و اصولی تمام این موارد در کنار یکدیگر است که نتیجه‌بخش بوده و به شما در پیشرفت کسب‌وکار‌تان کمک می‌کند. به همین دلیل است که امروزه طراحی و خرید وب‌سایت، بیش از هر زمان دیگر به اولویت شرکت‌های مختلف تبدیل‌شده است و اغلب مدیران و صاحبان کسب‌وکار‌ها از آن برای افزایش تعداد مشتریان خود استفاده می‌کنند. این افراد به‌ خوبی توانسته‌اند تأثیر و نقش طراحی و بهینه‌سازی یک سایت را درک کنند و از این طریق در پی جذب بازار هدف خود هستند.

 

شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما ارائه دهنده خدمات بازاریابی اینستاگرام ، خدمات دیجیتال مارکتینگ ، دیجیتال برندینگ ، طراحی هویت بصری ، طراحی سایت اختصاصی ،خدمات سئو وبسایت و… با تیم متخصص می باشد . برای شروع همکاری با بهنما با شماره های

0912-3498755 | 021-88807930 تماس حاصل نمایید.

 

خرید وب‌سایت با تمام امکانات

یکی از چالش‌های بزرگ شرکت‌ها و کسب‌وکار‌های آنلاین، خرید وبسایت فروشگاهی و خرید سایت اختصاصی به همراه کلیه امکانات و قابلیت‌ها است. البته شرکت‌های طراحی بسیاری هستند که با استفاده از دانش و خلاقیت خود، موفق به توسعه سایت‌هایی حرفه‌ای و ماندگار شده‌اند که هم کاربران و هم مدیران از منافع گسترده آن، بهره می‌برند. در‌واقع اصل مهم برای ماندگار شدن یک وب‌سایت، میزان بازدید و حضور کاربران است که این امر نیز تنها به‌ واسطه اجرای صحیح مراحل طراحی سایت، طبق اصول و قواعد تعیین‌شده است. از همین‌رو باز‌هم اهمیت سپردن خرید وب سایت به یک تیم متخصص و کارآزموده، مشخص می‌شود.

خرید وبسایت فروشگاهی

مراحل خرید سایت

  • بررسی امکانات و تهیه طرح اولیه توسط بهنما
  • ایجاد پروپوزال کامل از کلیت سایت، فعالیت ها، اهداف و جزئیات آن
  • ارائه پروپوزال به بهنما
  • ایجاد بک‌اند وب سایت و ایجاد برنامه نویسی های کلی
  • طراحی گرافیکی صفحات وب توسط یک گرافیست
  • تبدیل گرافیک به زبان کد نویسی قابل فهم برای مرورگر
  • ایجاد ارتباط بین ظاهر سایت و بک اند سایت
  • کانفیگ سرور مناسب با وب سایت ایجاد شده
  • راه اندازی سایت و تست کارایی اولیه
  • ایجاد کاربران با جامعه آماری کوچک
  • بررسی مشکلات وب سایت
  • رفع باگ های احتمالی
  • ایجاد بخش پشتیبان

 

ساخت سایت فروشگاهی

اینکه تصمیم گرفته‌اید کسب‌وکار خود را در فضای پرمخاطب آنلاین، توسعه و گسترش دهید، یک اتفاق بسیار مهم و بزرگ محسوب می‌شود. چرا‌که به این واسطه قطعاً ابعاد جدیدی از موفقیت را درک خواهید نمود و خروجی یا نتیجه عملکرد شما در این فضا نمود بیشتری پیدا می‌کند. بنابراین تفاوتی ندارد که چه عامل محرکی شما را به راه‌اندازی و خرید وبسایت فروشگاهی ترغیب کرده، زیرا آنچه مهم است، نتایج فوق‌العاده‌ای بوده که این تصمیم برای شما به دنبال دارد. به همین منظور ما تلاش خواهیم کرد که راهنمایی‌های لازم برای دستیابی به اهدافی که در ذهن دارید را ارائه نموده و تا رسیدن به موفقیت همراه شما باشیم. لذا در ادامه قصد داریم به بررسی فرایند طراحی ، راه‌اندازی و خرید وبسایت فروشگاهی بپردازیم و مراحل و جزئیات آن را مورد ارزیابی دقیق‌تری قرار بدهیم. در‌واقع با مطالعه این محتوا، همه افراد با کمترین ذهنیت و اطلاع از نحوه ساخت سایت فروشگاهی می‌توانند در جریان چندوچون این فرآیند قرار بگیرند.

 

خرید سایت فروشگاهی

خرید سایت فروشگاهی یکی از اقدامات مهم و مؤثری است که با استفاده از آن قادر خواهید بود یک کسب‌وکار یا حتی فروشگاه اینترنتی را مدیریت کنید. از همین‌رو امروزه تمام افرادی که به ضرورت داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی حرفه‌ای و جذاب مانند دیجی کالا آگاه هستند، این دغدغه را دارند که چگونه برای طراحی و توسعه سایت اختصاصی خود اقدام نمایند. اگر شما نیز ازجمله افرادی هستید که موفق به راه‌اندازی سایت نشده و هنوز تصمیمی در این رابطه نگرفته‌اید، باید بدانید که یک بازار فروش بزرگ و مطمئن را از دست داده‌اید و این در حالی است که عرصه را نیز برای رقبای خود باز گذاشته‌اید تا سود و درآمد قابل‌توجهی از این طریق کسب کنند. لذا توصیه ما به شما این است که سهم خود را از فضای گسترده اینترنت دریافت نموده و با خرید وبسایت فروشگاهی ، مشتریان خود را در این بستر به دست آورید. در این راستا کافیست به سایت‌هایی که درزمینهٔ فروش سایت فعالیت می‌کنند مراجعه نمایید.

 

خرید سایت شرکتی

اساساً خرید سایت‌ شرکتی به‌ منظور دست‌یابی به اهداف متنوع و گوناگونی صورت می‌گیرد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل اطلاعات مربوط به عملکرد شرکت و جزئیاتی در مورد خدمات قابل‌ارائه، شرح دستاورد‌ها و اهداف بلند مدت مجموعه، انتشار اخبار مربوط به شرکت، نمایش به‌روز کاتالوگ‌ها، نمونه‌کار یا خدمات و موارد بسیار دیگر خواهد بود. بر این اساس، شرکت بهنما، ارائه‌دهنده کلیه خدمات طراحی ،توسعه و خرید  سایت‌ شرکتی به‌صورت بسیار جذاب با ایده‌های نوآورانه است و با شناسایی و ارزیابی نیاز مشتریان، پاسخگوی تقاضای آن‌ها در بستر ورد پرس با کد‌نویسی اختصاصی  خواهد بود.

دقت داشته باشید که هدف از خرید سایت شرکتی، فعالیت یک شرکت در بستر اینترنت بوده و نوع عملکرد و اهداف آن با سایت‌های تبلیغاتی متفاوت است. به این صورت که، تمرکز سایت‌های شرکتی بر معرفی برند و اطلاع‌رسانی در مورد خدمات قابل‌ ارائه آن‌ها بوده و فرآیند بازاریابی و تبلیغات برای فروش محصولات صورت نمی‌گیرد. اما سایت‌های تبلیغاتی و فروشگاهی، روی عرضه و فروش کالا یا خدمات به‌ خصوص، برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کنند. به این معنی که یک شرکت با طراحی و راه‌اندازی یک وب‌سایت، تنها به ارائه اطلاعاتی درباره عملکرد تجاری، مسئولیت اجتماعی، سوابق و پیشینه، نحوه شکل‌گیری و همچنین اخبار مربوط به شرکت و کارکنان خود می‌پردازد و سایر عملیات‌های مربوط به فروش در سطوح دیگر انجام می‌شود.

بنابراین می‌توان اصلی‌ترین اهداف طراحی و خرید سایت‌ شرکتی را توسعه برند، انعکاس دستاورد‌ها، ایجاد اعتماد و اطمینان در بازار و همچنین ارائه اطلاعاتی در مورد خدمات یا محصولات آن‌ها دانست.

خرید سایت فروشگاهی
خرید سایت فروشگاهی

طراحی رسپانسیو سایت فروشگاهی

یک راهکار عالی برای نمایش و طراحی وب‌سایت فروشگاهی در انواع ابزار‌ها و پلتفرم‌های الکترونیکی، در نظر گرفتن قابلیت رسپانسیو یا طراحی واکنش گرا است. در این روش که تأثیر و اهمیت زیادی در حفظ اعتماد کاربران و بهبود سطح تعامل آن‌ها دارد، محتوا و قالب سایت با توجه به ابعاد صفحه‌نمایش و به‌صورت پویا، تغییر پیدا می‌کند. به‌طوری‌که نحوه چیدمان و طراحی تمام اجزا و بخش‌های سایت به‌صورت یکپارچه و کاملاً هماهنگ، متناسب با هر نوع دستگاهی اعم از موبایل، تبلت و یا لپ‌تاپ و… خواهد بود.

 

طراحی تجربه کاربری (UX)  چیست؟

طراحی UX حول محوریت احساس کاربران و تجربه کار با بخش‌های مختلف یک سایت می‌چرخد. در‌واقع در این روش، به میزان تعامل و برقراری ارتباط کاربر با اجزای یک وب‌سایت، توجه می‌شود. بنابراین اولویت و هدف اصلی در استفاده از این شیوه طراحی، دسترسی راحت بازدیدکنندگان به هر بخش بوده و اینکه بتوانند به‌ راحتی از محتوا و امکاناتی که برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده، بهره‌مند شوند.

البته این موضوع را می‌توان یکی از ویژگی‌های مثبت طراحی UX دانست. چرا‌که از نقطه‌نظر مدیریت و هدایت کاربران نیز این روش، قابل‌بحث و بررسی است. به این معنی که بر چگونگی هدایت و راهنمایی کاربران به صفحات مورد‌نظر و اینکه چطور بتوان آن‌ها را مجاب کرد که صفحه مورد‌نظر را دنبال کنند نیز تلاش می‌شود. در‌واقع جنبه دیگر UX به هدایت کاربران و مدیریت آن‌ها از زمان ورود به سایت تا رسیدن به اهداف قابل‌انتظار مانند خرید یا استفاده از خدمات خاص، مربوط است.

بنابراین ایجاد یک تجربه کاربری عالی به‌گونه‌ای که کاربر بتواند به صفحات و امکانات موردنیاز خود دسترسی پیدا کند و در نقطه مقابل نیز مدیران سایت‌های فروشگاهی بتوانند در رسیدن به اهداف خود توفیق داشته باشند، اصلی‌ترین مزیت و هنر طراحی UX به‌حساب می‌آید. هر‌چند ماهیت این سبک طراحی بسیار گسترده‌تر از آن است که تنها برای این دو هدف قابل‌تعریف باشد، چرا‌که دربردارنده مفاهیم ارزشمند‌تری است، از درک روانشناسی گرفته تا بهینه‌سازی سطح تعاملات، زمینه‌سازی برای تحقیقات بهتر کاربران و بسیاری دیگر از موارد خواهد بود. بر همین اساس می‌توان طراحی تجربه کاربری را مبتنی بر سه اصل، ظاهر، احساس و امکان استفاده دانست.

 

طراحی رابط کاربری(UI) چیست؟

UI که مخفف عبارت User Interface Design است، به فرآیند طراحی بخشی از یک وب‌سایت یا اپلیکیشن اشاره دارد که بر اساس آن، جنبه‌های گرافیکی و جلوه‌های بصری باهدف جلب نظر کاربران مورد‌توجه قرار می‌گیرد. به‌ این‌ ترتیب می‌توان این بخش را مرتبط با طراحی ظاهر هر بخش از وب‌سایت دانست به‌ طوری‌ که درنهایت منجر به ایجاد ظاهری متناسب و گیرا برای وب‌سایت می‌شود.

اجرا و پیاده‌سازی این رابط کاربری، توسط طراحان گرافیک وب‌سایت و همچنین برنامه نویسان فرانت اند صورت می‌پذیرد. و ازآنجایی‌که تأثیر و اهمیت آن در بهبود سطح تعاملات کاربران با سایت بسیار زیاد بوده، بهتر است از افراد حرفه‌ای و بادانش در این زمینه بهره بگیرید. چرا‌که میزان اشتیاق و تمایل کاربران برای بازدید از سایت‌هایی با رابط کاربری ضعیف، بسیار پایین است.

انواع طراحی رابط کاربری (UI)

آن‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، رابط کاربری در طراحی سایت بیانگر قسمت‌هایی است که کاربران با آن‌ها در تعامل بیشتری هستند. این در حالی بوده که بسیاری، UI را تنها به‌عنوان یک رابط گرافیکی می‌شناسند. در حالی‌ که، قابلیت‌های آن تنها به طراحی گرافیکی منتهی نمی‌گردد و می‌توان موارد زیر را از دیگر قابلیت‌های UI دانست:

  • رابط کاربری گرافیکی: این رابط کاربری با برخورداری از احساس و قابلیت‌های بصری در بهبود عملکرد آیکون‌های گرافیکی تأثیر زیادی دارد.
  • رابط کنترل صدا: از UI همچنین برای کنترل نرم‌افزار‌ها و گجت‌های مختلف توسط صدای کاربر بهره برده می‌شود که از آن جمله می‌توان الکسا که نوعی دستیار صوتی هوشمند است را نام برد.
  • رابط مبتنی بر حرکت: قابلیت کنترل‌کننده برخی نرم‌افزار‌ها با حرکات بدن کاربر نیز به رابط UI مربوط است که بازی‌های واقعیت مجازی از آن جمله هستند.

 

چرا طراحی وب‌سایت مهم است؟

طراحی سایت از آنجایی بااهمیت است که امروزه، فضای اینترنت مملو از مشتریان بالقوه‌ای است که در صورت هدایت شدن به وب‌سایت، قطعاً مشتریان فعلی شما خواهند شد. بنابراین وقتی در فضای آنلاین حرفی برای گفتن نداشته باشید، عرصه را برای رقبای خود باز گذاشته و عملاً از مسیر پیشرفت و رشد عقب می‌مانید. این در‌واقع نشان‌دهنده بی‌توجهی شما به شرکت و محصول خود است و خالی گذاشتن عرصه باعث می‌شود کاربران به‌راحتی با جستجو، وب‌سایت‌هایی را پیدا کنند که در مقایسه با شما، عملکرد ضعیف‌تری هم دارند. لذا این فرصت برای شما مهیاست که با طراحی یک سایت فوق‌العاده، هر نوع ارتباطی را به یک رابطه درآمدزا و سود‌ده تبدیل کنید.

 

خرید انواع وب‌سایت

به‌ طور کلی می‌توان انواع وب‌سایت را با توجه به موارد استفاده و یا نوع برنامه‌نویسی، در انواع زیر دسته‌بندی و معرفی نمود:

  • خرید سایت استاتیک یا ثابت (Static Website)

همان‌طور که از نام این سایت‌ها پیداست، طراحی و جایگذاری محتوا و اطلاعات آن‌ها در یک مرحله انجام می‌شود و در ادامه، یک طراح وظیفه اصلاح جزئیات و بخش‌های آن‌ها را به عهده می‌گیرد. معمولاً برای چنین وب‌سایت‌هایی از زبان برنامه‌نویسی HTML و جاوا اسکریپت استفاده می‌شود و CSS نیز در موارد پیشرفته‌تر به کار می‌رود. اما به‌طورمعمول برای سایت‌های استاتیک یا ثابت، HTML کاربرد بیشتری دارد.

یکی از شاخصه‌های سایت‌های استاتیک، استفاده از کدهایی با حجم کمتر است که همین مسئله بر سرعت بارگذاری آن‌ها مؤثر بوده و باعث انجام سریع‌تر این فرآیند شده است. علاوه‌بر آن، کاهش کد‌ها موجب خوانایی بهتر وب‌سایت در موتور‌های جستجو خواهد شد که این به معنای وضعیت بهتر سایت ازلحاظ رتبه‌بندی است. در کنار تمام موارد یادشده، وب‌سایت‌های استاتیک، در مقایسه با دیگر سایت‌ها ازنظر هزینه، بهتر و مناسب‌تر نیز هستند.

نکته مهم بعدی در رابطه با سایت‌های ثابت، امنیت بیشتر آن‌ها است. زیرا امکان ایجاد تغییرات توسط افراد عادی در چنین نوع سایت‌هایی عملاً ممکن نخواهد بود. همچنین از گرافیک زیبا و مخاطب پسند آن نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. در‌واقع موقعیت عناصر و اجزای موجود در این نوع وب‌سایت از اندازه فونت گرفته تا تصاویر مورداستفاده، به شما کمک می‌کند که بتوانید بهترین مکان را برای هر بخش در نظر بگیرید.

البته از آنجایی‌ که امکان ایجاد تغییرات در این وب‌سایت‌ها وجود ندارد، بروز رسانی آن‌ها نیز از سوی صاحبان و مدیران سایت‌های استاتیک امکان‌پذیر نخواهد بود. از همین‌رو، این سایت‌ها کاملاً مناسب افراد و شرکت‌هایی هستند که عمدتاً نیازی به اعمال تغییرات مداوم و به‌روزرسانی‌های مستمر ندارند.

  • خرید سایت داینامیک یا پویا (Dynamic Website)

نوع دیگری از وب‌سایت‌ها، با عنوان داینامیک یا پویا شناخته می‌شوند که مهم‌ترین تفاوت آن با سایت‌های استاتیک یا ثابت، امکان تغییر یا به‌روزرسانی محتوای آن‌ها پس از طراحی وب سایت و از طریق دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت است. زبان مورد استفاده برای برنامه‌نویسی وب‌سایت‌های داینامیک، متناسب با نیاز و نوع طراحی آن‌ها متفاوت است اما به‌ طور معمول ASP، ASP.Net و PHP بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرفی برای ایجاد دسترسی، از زبان‌های دیگری به‌عنوان زبان کمکی بهره برده می‌شود که از آن جمله می‌توان CSS و Silver light یا Ajax اشاره کرد.

نحوه توسعه و ایجاد چنین سایت‌هایی این‌گونه است که در ابتدا، ساختار کلی آن توسط یک طراح آماده می‌شود و این مدیران هستند که در ادامه می‌توانند محتوای سایت را تغییر داده یا بروز کنند.

شاید بتوان اصلی‌ترین امتیاز یا ویژگی برتر سایت‌های داینامیک را عدم محدودیت در تغییر محتوا دانست. به‌ طوری‌ که به‌ راحتی این امکان وجود دارد که اجزا و بخش‌های آن‌ها اعم از تصاویر، صفحات و مواردی از این‌ دست را تغییر داد یا حذف کرد. این در حالی است که به دلیل استفاده از زبان‌های پیشرفته برنامه‌نویسی در توسعه این سایت‌ها، افزودن و ایجاد امکاناتی نظیر صفحات هوشمند، فرم‌ها و یا جستجوی پیشرفته نیز امکان‌پذیر خواهد بود. گفتنی است که تعداد کد‌های به‌کار‌رفته در این سایت‌ها، موجب کاهش سرعت بارگذاری و رتبه سایت در موتور‌های جستجو خواهد شد.

با این توضیحات، می‌توان سایت‌های داینامیک یا پویا را برای افراد و شرکت‌هایی کارآمد‌تر دانست که در طول سال، نیازمند تغییرات بیشتری در محتوای وب‌سایت خود هستند.

  • پورتال‌ها (Portal)

پورتال‌ها را می‌توان سایت‌هایی پویا دانست که باهدف پوشش و انجام اهداف خاص، طراحی و راه‌اندازی شده‌اند. به بیان بهتر، این سایت‌ها دربردارنده دو یا چند سایت پویا هستند که برای دستیابی به یک هدف خاص با یکدیگر ادغام‌شده‌اند. مثلاً یک پورتال خبری، تشکیل‌شده از چند سایت پویا است که برای دسترسی به اهداف مجموعه مورد نظر و مدیران آن‌ها مانند عضویت کاربران، ارسال خبر، تصاویر، نظرسنجی‌ها و موارد بسیار دیگر در نظر گرفته‌ شده‌اند. با این‌ وجود، امکان اعمال کلیه عملکرد‌های یک سایت پویا در یک پورتال منفرد نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است که این دسته از وب‌سایت‌ها، عمدتاً موردتوجه سازمان‌ها، گروه‌ها و شرکت‌ها هستند و خرید آن‌ها برای افراد متفرقه به دلایلی نظیر مدیریت دشوار بخش‌های مختلف پورتال و به‌روزرسانی مداوم آن‌ها، توصیه نمی‌شود.

  • خرید سایت‌ متحرک یا فلش (Flash Website)

دسته دیگری از وب‌سایت‌ها که توسط نرم‌افزار‌های به‌خصوص و در دو نوع استاتیک و نیمه پویا ایجاد می‌شوند؛ سایت‌های فلش یا متحرک نام دارند. البته در مواردی برای اعمال تغییرات و یا ارائه برخی قابلیت‌ها، از XML یا Action Script نیز در این سایت‌ها بهره برده می‌شود. اما می‌توان گفت که سایت‌های فلش نیز همانند سایت‌های استاتیک، فاقد امکان تغییر در محتوا هستند و تنها یک‌بار توسط طراح ایجاد می‌گردند. لذا برای اعمال تغییرات لازم، تنها افرادی که در زمینه طراحی فلش دارای تجربه و دانش کافی هستند از عهده این کار، برمی‌آیند. در‌واقع این قابلیت به نیمه پویا بودن آن مربوط می‌شود اما نمی‌توان این تغییر را به‌سادگی سایت‌های پویا دانست. چرا‌که با محدودیت‌هایی در دامنه تغییر مواجه هستیم و دست طراح برای ایجاد  تغییر چندان بازنیست. با این‌ حال یکی از ویژگی‌های مهم این سایت‌ها، جذابیت آن‌ها بوده که دربردارنده گرافیک خاص و انیمیشن‌های فوق‌العاده است. ولی این نکته نیز به‌ عنوان ایراد چنین سایت‌هایی مطرح است که قابلیت خواندن اطلاعات آن‌ها توسط ربات‌های جستجوگر وجود ندارد، ضمن آنکه سرعت دانلود از سایت‌های متحرک یا فلش، بسیار پایین است.

این قبیل سایت‌ها مناسب افراد، نهاد‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌هایی مانند بازیگران، خوانندگان، هتل‌ها، گروه‌های موسیقی و… است که در میان مردم شناخته‌شده و معروف هستند و نیازی به تبلیغات ندارند.

خرید سایت
خرید سایت
  • سایت‌هایی بر پایه سیستم‌های مدیریت محتوا (Content Management Systems)

سیستم مدیریت محتوا (CMS) نیز نوعی پورتال پویا محسوب می‌شود که طراحی و توسعه آن به دست افراد و شرکت‌های حرفه‌ای در این زمینه صورت می‌پذیرد. بهتر است بدانید که هر آنچه در مورد مزایا و معایب سایت‌های داینامیک گفته شد، در مورد این سایت‌ها نیز درست است. البته سایت‌های داینامیک و پورتال، مجهز به سیستم مدیریت محتوا هستند، ولی طراحی سیستم‌های CMS برای اهداف خاصی صورت پذیرفته است.

شاخصه برتر سایت‌های مبتنی بر مدیریت محتوا در مقایسه با وب‌سایت‌های پویا، آماده و تکمیل بودن آن‌ها برای استفاده است. به‌ طوری که در اکثر موارد می‌توان چیزی کمتر از 3 روز، از آن‌ها بهره‌برداری نمود.با توجه به اینکه توسعه و ایجاد سایت‌های CMS، روالی همچون خط تولید یک محصول دارند، بایستی  نمونه‌هایی محدود و مبتنی بر کلیه اصول طراحی سایت اعم از گرافیک، امنیت، بهینه‌سازی و کسب رتبه مناسب در موتور‌های جستجو و… را تولید و ارائه کنند.

این سیستم به‌ واسطه برخورداری از مزایای متنوع، برای افراد و شرکت‌هایی که نیاز به تغییرات مداوم و سالیانه دارند قابل بهره‌برداری خواهد بود. با این‌ حال بهتر است که در ابتدا به دنبال سیستم مدیریت محتوای موردنظر خود باشند و در غیر این صورت می‌توانند از سایت‌های پویا استفاده کنند.

مراحل ایجاد یک وب‌سایت شرکتی

فرآیند ایجاد یک سایت شرکتی، شامل مجموعه مراحل متنوعی است که تنها توسط افراد و شرکت‌های حرفه‌ای و باسابقه، قابل‌اجرا خواهد بود. به همین منظور، بهنما به‌ عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها با رزومه قوی و تجربه طولانی، قادر به انجام صفر تا صد مراحل راه‌اندازی و توسعه وب‌سایت شرکتی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و مطابق با سلایق کارفرما خواهد بود. همچنین اطمینان می‌دهیم که امکانات و ویژگی‌های وب‌سایت شما با اهداف، نوع عملکرد و همچنین مشتریان و مخاطبان شما سازگار و متناسب باشد. در ادامه این بخش به بررسی مراحل ایجاد یک وب‌سایت شرکتی خواهیم پرداخت:

1- نیازسنجی برای سایت شرکتی

شناخت نیازمندی‌های پروژه، نخستین و مهم‌ترین قدم در راستای اجرای اولین و مهم‌ترین مرحله راه‌اندازی سایت شرکتی است. به این معنا که ویژگی‌های قابل‌انتظار از سایت چیست و کدام‌یک از درخواست‌های کاربران را تحت پوشش قرار می‌دهد؟ پس از استخراج این اطلاعات و مشخص شدن خواسته‌های کارفرما، کلیه موارد به‌صورت یک فهرست پیشنهادی، جمع‌آوری و تنظیم می‌گردد و پس‌ازآنکه به تائید طرفین رسید، پروژه طراحی توسط تیم حرفه‌ای بهنما آغاز می‌گردد.

2- تحقیق محتوایی

در همان ابتدای شروع فرآیند طراحی وب سایت، یک تیم فنی با دریافت نظرات مشتری و همچنین بررسی نیاز‌هایی که مورد سنجش واقع شده‌اند، به دنبال بهترین محتوا‌ها و روش‌های ارائه آن در سایت خواهند بود. این محتوا می‌تواند دربردارنده موارد گوناگون و متنوعی نظیر متون، عکس، نشان تجاری شرکت، فهرستی از خدمات، نمونه کار‌ها، انتخاب رنگ‌سازمانی و مواردی از این‌ دست باشد. در همین راستا، کلیه ایده‌ها، پشنهادات و حتی تحلیل محتوا‌ها توسط مدیر پروژه بهنما، با کارفرما در میان گذاشته خواهد شد. سپس در صورت تائید مشتری، پروژه برای ادامه و اجرای پروسه طراحی، به تیم توسعه تحویل داده می‌شود.

3- طراحی اولیه سایت شرکتی

پس از آماده‌سازی پیش‌زمینه‌های لازم جهت طراحی سایت، نوبت به اجرای اولین مرحله از این پروسه می‌رسد. طراحی گرافیکی، نخستین اقدامی است که برای شکل‌گیری یک وب‌سایت شرکتی انجام می‌شود. به این صورت که طرح اولیه کلیه صفحات سایت اعم از صفحه اصلی، وبلاگ، درباره ما، تماس با ما و سایر بخش‌های آن، آماده و برای تائید به مدیر پروژه و سپس کارفرما ارائه می‌گردد. در ادامه و پس از پذیرش این طرح اولیه، مرحله اصلی طراحی سایت شروع خواهد شد.

4- طراحی قالب اصلی وب‌سایت شرکتی

در شروع این مرحله، تمامی صفحات سایت، بر اساس طرح اولیه توسعه داده می‌شود و کلیه پارامتر‌های لازم برای پیاده‌سازی یک طرح ایده‌آل توسط تیم طراحی بهنما در نظر گرفته می‌شوند. آنچه در این مرحله اهمیت بسزایی دارد، زیبایی بصری و نمای کلی سایت است که رنگ‌های سازمانی و نشان تجاری، در این‌باره اهمیت زیادی دارند. در این راستا، تمام تلاش طراحان حرفه‌ای بهنما بر این است که تا حد امکان وب‌سایتی مطابق باسلیقه مشتریان و هماهنگ با نوع فعالیت آن‌ها ایجاد کنند. البته توجه داشته باشید که کارفرمایان امکان تغییر در طرح اولیه و مورد توافق طرفین را تنها تا سقف 30 درصد خواهند داشت. زیرا همان‌طور که اشاره شد، کلیه اجزا و عناصر گرافیکی و بصری وب‌سایت، پیش از اجرا به تائید کارفرما می‌رسد.

5- کد نویسی سایت شرکتی

کد نویسی مرحله مهمی از اجرا و پیاده‌سازی یک وب‌سایت است که بلافاصله پس از دریافت و تائید طرح نهایی، آغاز می‌شود و زبده‌ترین افراد در تیم فنی بهنما مسئولیت انجام آن را به عهده‌ دارند. با توجه به اینکه کد‌ها، ساختار و چارچوب اصلی وب‌سایت را تشکیل می‌دهند و اهمیت آن را می‌توان با اسکلت یک ساختمان مقایسه کرد، تلاش‌های زیادی در جهت اجرای بهینه و استفاده از جدید‌ترین فناوری‌ها و دستورالعمل‌های دنیا، صورت می‌گیرد. از همین‌رو برای افزایش سطح تعامل کاربران، در بهنما از زبان‌های مختلف HTML، CSS، JQuery و جاوا اسکریپت برای رمزگذاری استاتیک بهره برده می‌شود. همچنین رعایت اصول و دقت بالای تیم فنی بهنما به‌ اندازه‌ای است که با ارائه بهترین رابط کاربری یا UX، وب‌سایت شما همواره در بهترین و هماهنگ‌ترین حالت نمایش داده خواهد شد. گفتنی است از PHP برای برنامه‌نویسی سرور یا داینامیک وب‌سایت استفاده می‌شود و سرعت مناسب و عملکرد مطلوب ‌سایت نیز از موضوعات مهم در انجام این فرآیند به‌ حساب می‌آید.

در‌واقع باید گفت که در بهنما به‌ هیچ‌ عنوان قالب و افزونه‌های آماده، ‌به‌کار برده نمی‌شود و صفرتا صد فرآیند کد‌نویسی توسط تیم فنی صورت می‌گیرد. این امر موجب گردیده است که طراحان و برنامه نویسان بهنما، توانایی و تسلط کاملی بر تمام جوانب این فرآیند داشته باشند و در صورت بروز کوچک‌ترین خطا و اشتباه، به‌ راحتی امکان برطرف سازی آن وجود دارد.

6- واردکردن اطلاعات اولیه سایت شرکتی

پس از اتمام مرحله کدگذاری، نوبت به بارگذاری داده‌های اولیه می‌رسد. در حقیقت وب‌سایت موردنظر در این مرحله تا حدودی تکمیل می‌شود. البته این یک خروجی پردازش نشده است که برای شناسایی و اصلاح مشکلات و خطا‌های سیستم وارد فاز بعدی می‌شود.

7- تست و بررسی وب‌سایت

از نام این مرحله پیداست که برای اطلاع از نحوه عملکرد سایت و بخش‌های مختلف آن، وب‌سایت در یک فضای میزبانی به‌ طور کامل در اختیار کارفرما قرار داده می‌شود تا پس از کار کردن با آن به‌عنوان مدیر و یا کاربر، نظرات و پیشنهادات خود را به کارشناسان و تیم فنی بهنما اعلام نماید. اگر‌چه کلیه مراحل طراحی وب‌سایت به تائید کارفرما رسیده اما با این‌ حال ممکن است باز‌هم کارفرما پس از تست و بررسی سایت در این مرحله، خواستار ایجاد برخی تغییرات در سایت خود باشد. البته تنها در شرایطی درخواست‌های کارفرما قابل‌اجرا خواهند بود که تغییرات موردنظر بیشتر از 15٪  نباشد، در غیر این صورت، اعمال این تغییرات منوط به صدور یک فاکتور جدید خواهد بود.

8- تحویل و ارائه آموزش کار با پنل سایت

اکنون‌ که عملکرد کلی سایت و تمام بخش‌ها و جزئیات آن به تائید کارفرما رسید، نوبت به تحویل سایت و ارائه آموزش‌های لازم به کارفرما می‌رسد. معمولاً بعد از اتمام مراحل طراحی، یک جلسه برای آموزش نحوه استفاده از وب‌سایت اختصاص داده می‌شود. در این جلسه، ضمن معرفی امکانات و ویژگی‌های سایت، به کلیه سؤالات و ابهامات کارفرما نیز پاسخ داده می‌شود. نکته قابل‌توجه اینکه، کلیه توضیحات و راهنمایی‌ها  به‌صورت اسکرین رکورد (ضبط از صفحه) و به‌صورت یک فایل، در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد. در ادامه کارفرما نیز یک هفته فرصت دارد تا آموزش‌های ارائه‌شده را در وب‌سایت خود پیاده نماید. پس‌ازآن، وب‌سایت نهایتاً طی یک هفته، به‌طور کامل در دامنه اصلی اجرا می‌گردد و کاربران امکان بازدید از آن را خواهند داشت.

 

سؤالات کاربران درباره خرید سایت شرکتی

ساخت وب‌سایت شرکتی چقدر زمان می‌برد؟

معمولاً امکان تخمین یک زمان دقیق و ثابت برای طراحی سایت وجود ندارد و این به دلیل نوع امکانات و تفاوت عملکرد‌های مدنظر کارفرما است. اما به‌ طور کلی می‌توان گفت که اغلب این پروسه متناسب با قابلیت‌های هر وب‌سایت، بین یک تا سه ماه به طول می‌انجامد.

 

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با طراحی سایت شرکتی چیست؟

هدف از طراحی و توسعه سایت‌های فروشگاهی، فروش کالا و محصولات در بستر اینترنت و برای کاربران آنلاین است. اما ایجاد یک وب‌سایت شرکتی تنها به‌ منظور معرفی خدمات و دستاورد‌های شرکت خواهد بود.

 

مزایای خرید سایت شرکتی چیست؟

شما با خرید سایت شرکتی فوق‌العاده و حرفه‌ای، قادر خواهید بود بدون محدودیت زمانی و مکانی به‌صورت دائم در معرض بازدید مشتریان خود قرار بگیرید.

 

قیمت طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

به‌طور حتم، عوامل متنوعی در قیمت طراحی سایت شرکتی دخیل هستند و اغلب بر اساس زبان برنامه‌نویسی، سیستم مدیریت محتوا(cms)  به‌کار رفته در آن و نیز امکانات و قابلیت‌های گرافیکی سایت، می‌توان تا حدودی هزینه توسعه و خرید سایت شرکتی را تخمین زد. البته برای اطلاع دقیق‌تر از هزینه‌های اجرا و پیاده‌سازی یک سایت حرفه‌ای، می‌توانید با کارشناسان شرکت بهنما تماس گرفته تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، اطلاعات لازم در مورد قیمت و عوامل مؤثر بر آن را نیز در اختیار‌تان قرار دهند.

در ادامه و پس از اطلاع از هزینه‌های قابل پرداخت، بایستی جزئیات بیشتری از سایت مد‌نظر خود در اختیار شرکت و تیم اجرایی قرار دهید تا با بررسی آن‌ها، قیمت‌های دقیق‌تری اعلام کنند. در‌واقع این کاملاً به شما، سطح انتظارات و همچنین بودجه پیش‌بینی‌شده برای طراحی سایت بستگی دارد.

 

سئو و اهمیت آن در افزایش رتبه سایت

اما آنچه بیشتر از قیمت و هزینه‌های پرداختی برای اجرای و خرید سایت، بااهمیت است؛ رعایت کلیه اصول و نکات فنی لازم برای طراحی یک سایت است. به‌ طوری‌که بتوانید در صفحه اول گوگل، کالا یا محصولات خود را به نمایش گذاشته و در معرض دید کاربران بیشتری قرار دهید. دستیابی به چنین هدف مهمی، تنها با استفاده از تکنیک‌های سئو امکان‌پذیر خواهد بود. البته استفاده از دستورالعمل‌های سئو نیز مستلزم برخورداری از دانش و اطلاعات کافی بوده و می‌بایست از تجربیات یک تیم متخصص در این رابطه بهره بگیرید. بنابراین درصورتی‌که قصد دارید، با ایجاد یک سایت قدرتمند، محصول یا خدمات را در صفحه نخست گوگل به کاربران ارائه دهید، می‌بایست در رعایت اصول فنی، گرافیکی و سئو دقت زیادی به خرج دهید.

 

نحوه انتخاب شرکت طراحی سایت

در راستای طراحی سایت، شرکت‌های مختلفی وجود دارند و تنها آن دسته از شرکت‌هایی که به شکل حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند، قادر به ارائه چنین خدماتی خواهند بود. در این صورت می‌توانید برای ورود به عرصه تجارت الکترونیک برنامه‌ریزی کنید. برای یافتن یکی از این شرکت‌ها که از قدمت و تجربه کافی برخوردارند، می‌توانید با جستجو در گوگل، شرکت‌هایی که طبق استاندارد‌های گوگل در رتبه‌بندی بهتری قرارگرفته‌اند را بررسی کنید.

بدیهی است هرچه رتبه‌بندی وب‌سایت شرکت مورد‌نظر بهتر و بالا‌تر باشد، به اهداف مورد انتظار شما نیز نزدیک‌تر بوده و بهتر می‌تواند به شما کمک کند. از همین‌رو، شرکت‌های طراحی سایت بایستی ابتدا برای قرار گرفتن سایت خود در رتبه‌های بالا‌تر گوگل تلاش کنند که این خود بهترین نمونه کار از دید مشتری خواهد بود. با این‌ حال توصیه می‌شود که پیش از انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، حتماً اهداف خود را برای توسعه سایت مشخص نموده و بر همان مبنا، تیم اجرایی مورد‌نظرتان را انتخاب نمایید. شرکت بهنما با دارا بودن سابقه‌ای طولانی و درخشان در عرصه توسعه وب‌سایت‌های شرکتی، ورد پرس، تکنیک‌های سئو می‌تواند راهنمای شما در راه‌یابی به دنیای تجارت آنلاین و درآمد‌زایی از طریق وب‌سایت باشد.

 

خدمات خرید وبسایت

نوآوری و تمایز، دو اصل اساسی برای سبقت گرفتن فعالیت‌های تجاری و کسب‌وکار‌ها از رقبای خود و رسیدن به موفقیت و درآمد بیشتر خواهد بود. به همین دلیل خرید سایت حرفه‌ای، بهترین راه برای ایجاد این تمایز و رسیدن به چشم‌انداز روشن و موفق است. از همین‌رو، شرکت‌هایی که در عرصه طراحی وب‌سایت فعالیت می‌کنند، در پی ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مشتریان خود هستند. برخی از این خدمات را می‌توان شامل موارد زیر دانست:

  • طراحی و توسعه وب‌سایت
  • تولید و مدیریت محتوای سایت
  • سئو سایت و ارائه تکنیک‌های بهینه‌سازی رتبه موتور‌های جستجو
  • بروز رسانی سایت و پشتیبانی از آن
خرید سایت
خرید سایت

قیمت خرید سایت

انواع مختلف سایت‌ها را می‌توان بر اساس نوع طراحی و همچنین زمینه کاربرد آن‌ها، دسته‌بندی و معرفی نمود، اما برای انجام طراحی تمام آن‌ها، اصول و مراحل به‌خصوص وجود دارد. مثلاً در ابتدای شروع کار و در نخستین مرحله، تیم اجرایی برای آشنایی با نیاز‌های کارفرما، جلسه‌ای برگزار می‌کند که این ملاقات معمولاً به‌ صورت حضوری است. در ادامه، بررسی‌های لازم جهت فعالیت سایت و همچنین اجرای درخواست‌های کارفرما صورت می‌گیرد. سپس یک طرح کلی از وب‌سایت آماده می‌شود که در آن، ساختار اصلی سایت به همراه نحوه چینش اجزا و بخش‌های مختلف آن تعیین می‌گردد. با تائید این طرح کلی توسط کارفرما، بر سر عناصر و جزئیات سایت نیز توافق‌های لازم انجام خواهد شد. طراحی گرافیکی و قالب سایت نیز مرحله مهم دیگری است که کاملاً مطابق با خواست و سلیقه مشتری پیش می‌رود. در آخرین گام نیز ساختار مورد تائید، توسط طراحان و برنامه نویسان، به یک سایت حرفه‌ای مبدل می‌گردد.

 

بهترین شرکت طراحی و خرید سایت

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت که از اعتبار، سابقه و تجربه کافی برخوردار باشند، یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های اکثر افراد برای بهره‌مندی از مزایای یک سایت است. برای شناخت بهترین شرکت‌ها درزمینهٔ طراحی و توسعه سایت، ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید و بدانید انتظار شما از خرید سایت چیست؟! در‌واقع باید از پیش، برنامه‌های خود را تعیین و سپس به دنبال یک شرکت مجری و طراح سایت باشید. این موضوع از آنجایی بااهمیت است که معمولاً پیش از طراحی و خرید وب سایت، بایستی اقدامات لازم در راستای برندسازی را انجام داده باشید. زیرا با داشتن شناخت کافی از برند خود و ویژگی‌های آن، احتمال پیشرفت و کسب نتایج مورد انتظار شما نیز بیشتر است.

اکنون‌ که اهداف خود را تعیین کردید می‌توانید برای یافتن بهترین شرکت طراح سایت، اقدام نمایید. برای این کار، می‌بایست رزومه و نمونه پروژه‌های انجام‌شده توسط شرکت‌های مختلف را بررسی نموده تا دیدگاه مناسبی از عملکرد آن‌ها به دست آورید.

البته در کنار نمونه کار و سابقه قوی، رفتار و نوع پذیرش سفارش آن‌ها نیز حائز اهمیت است. به این صورت که در ابتدا می‌بایست اهداف، نیاز‌ها و امکانات موردنیاز شما برای طراحی سایت، موردسنجش قرار بگیرد و با ارائه چندین پیشنهاد، راهنمایی‌های لازم به شما داده شود. پس از توافق و جمع‌بندی نظرات، سایر موارد مانند هزینه طراحی و یا زمان تحویل سایت نیز باید مشخص شود. هدف از این توضیحات، بیان رفتار حرفه‌ای شرکت‌های معتبر و باسابقه است که نتیجه آن چیزی به‌غیر از رضایت مشتری و کسب نتایج دلخواه نخواهد بود.

شرکت‌های حرفه‌ای طراحی و خرید وب‌سایت، به شما در گسترش کسب‌وکار و رسیدن به موفقیت، کمک زیادی می‌کنند و به شما این فرصت را می‌دهند که سهم خود را از این بازار رقابتی دریافت کنید. شرکت‌های باتجربه که دارای قدمت زیادی در این عرصه هستند، به دلیل برخورداری از تخصص کافی، عملکرد اطمینان بخشی دارند که نتایج آن با تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان هدف و کمک به افزایش فروش آن‌ها نمایان می‌شود. علاوه‌بر آن، شرکت‌ها اغلب به‌صورت کاملاً رایگان، مشاوره‌های تخصصی و لازم را در خصوص طراحی یک سایت حرفه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و بسته به نیاز‌های موردنظر آن‌ها، توسعه و ایجاد یک سایت تخصصی را بر عهده می‌گیرند. با این حساب فراموش نکنید که برای طراحی و خرید وب‌سایت، حتماً بهترین شرکت را برگزینید.

 

خرید سایت برای کسب‌وکار

همان‌طور که بهتر می‌دانید، هدف از ساخت ، طراحی و خرید سایت، ایجاد یک پایگاه ثابت و شبانه‌روزی در بستر اینترنت است تا به این وسیله کلیه خدمات مربوط به کسب‌وکار موردنظر با امکانات، سرعت و سهولت بیشتری صورت بگیرد. البته نکته قابل‌توجه اینکه برای داشتن یک سایت بهینه و کاربر‌پسند، بهره‌گیری از تجربیات افراد و تیم‌های مجرب و حرفه‌ای الزامی خواهد بود. چرا‌که طراحی وب‌سایت، فرآیندی تخصصی و مبتنی بر دسته‌بندی صفحات مختلف، تولید و مدیریت محتوا، توجه به اصول مربوط به بهینه‌سازی، افزایش رتبه و همچنین گرافیک جذاب و حرفه‌ای خواهد بود. در حقیقت اینکه تنها تصمیم به طراحی و اجرای یک سایت گرفته باشید نمی‌تواند برای رسیدن شما به موفقیت و اهداف پیش‌رو کافی باشد. زیرا رعایت کلیه اصول و نکات فنی و نیز ارائه یک طراحی شیک با قابلیت‌های بصری برای نمایش سایت شما در صفحه نخست گوگل و قرار گرفتن در معرض دید کاربران نیز ضروری و بااهمیت خواهد بود.

اگر‌چه بسیاری از شما مخاطبان با مفهوم طراحی وب‌سایت آشنایی دارید، اما برای آن دسته از افرادی که دقیقاً نمی‌دانند که طراحی سایت چیست و شامل چه مواردی می‌شود، شرح مختصری از این فرآیند ارائه خواهیم نمود. اساساً می‌توان طراحی یک سایت را ایجاد یک دامنه گسترده دانست که از ابعاد و بخش‌های گوناگون تشکیل گردیده است و با تلفیق فناوری، محتوا، نمای بصری و ارائه اطلاعات مختلف برای جلب نظر مخاطبان و ترغیب آن‌ها به حضور در وب‌سایت، تلاش و برنامه‌ریزی می‌شود. این وب‌سایت‌ها با استفاده از یک شیوه برنامه‌نویسی شبکه که به‌طور هم‌زمان بر ارائه و دریافت سرویس تمرکز دارد، ایجاد می‌گردند و برای اهداف مختلف دولتی، آموزشی، تجاری، سرگرمی و… به‌کاربرده می‌شوند.

توجه داشته باشید این‌که شما بتوانید زمینه و امکاناتی را برای حفظ کاربران به مدت طولانی در صفحه خود فراهم سازید، کار ساده و پیش پا افتاده‌ای نیست و مستلزم دقت، دانش فنی و بهره‌گیری از تکنولوژی است. از همین‌رو تمام سعی طراحان وب‌سایت بر این است که تلاش و تمرکز زیادی را صرف اجرای صحیح این فرآیند کنند.

خرید سایت
خرید سایت

روش‌های طراحی وب‌سایت

با توجه به استقبال زیاد مشاغل و کسب‌وکار‌ها برای استفاده از مزایای فضای آنلاین و از آنجایی‌که چشم‌انداز همه افراد از طراحی سایت یکسان نبوده و هر یک هدف ویژه‌ای در نظر دارند، روش‌های متفاوتی برای ایجاد وب‌سایت وجود دارد. در‌واقع باید گفت که انتخاب نحوه طراحی وب‌سایت باید متناسب با زمینه فعالیت و همچنین هزینه آن‌ها صورت بگیرد. البته توجه به موارد دیگری همچون ساختار کلی سایت و بحث سئو و شناسایی توسط موتور جستجو نیز بااهمیت هستند. اما آنچه دقت بیشتری را طلب می‌کند، استراتژی و هدفی است که یک شرکت یا کسب‌وکار از طراحی سایت در ذهن دارد. مثلاً تعداد صفحات آن و یا سطح تعامل با کاربر از سری مسائلی هستند که در انتخاب روش طراحی وب‌سایت و برای کسب نتایج بهتر باید به آن توجه داشت. از همین‌رو بد نیست که پیش از هر اقدامی با افراد متخصص و کارشناسان طراح مشورت داشته باشید.

امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که از اهمیت طراحی سایت و اثرات مهمی که در موفقیت یک فعالیت اقتصادی به همراه دارد، بی‌اطلاع باشد. مثلاً آمازون، ازجمله شرکت‌های پیشگام در عرصه فروش اینترنتی در دنیا است که در ابتدا کار خود را تنها با فروش بیست جلد کتاب آغاز کرد. اما اکنون به‌ عنوان یکی از غول‌های حوزه تجارت الکترونیک دنیا شناخته می‌شود. از همین‌رو باید دقت خاصی را صرف راه‌اندازی یک سایت فوق‌العاده و کامل برای فروش اینترنتی نمود و این دست‌یافتنی نخواهد بود جز اینکه از یک شرکت معتبر طراحی وب‌سایت کمک بگیرید.

 

بهترین شرکت طراحی وب‌سایت در ایران

وقتی صحبت از انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت می‌شود، بی‌درنگ فکر همه به سمت پروژه‌ها و نمونه کار‌هایی می‌رود که توسط شرکت موردنظر اجرا شده‌اند. بنابراین بهتر است عجله نکنید و حوصله زیادی برای شناخت و بررسی سایت‌های طراحی‌شده، از تمامی جوانب به خرج دهید. مثلاً دقت کنید که عناصر و المان‌های مورداستفاده در سایت تا چه اندازه مناسب و کاربردی هستند و اینکه رابط کاربری سایت، به‌گونه‌ای است که مخاطبان تجربه خوبی از حضور در سایت کسب کنند؟! همچنین پشتیانی از کاربران نیز موضوع فوق‌العاده بااهمیتی است که باید به‌دقت مورد بررسی قرار بگیرد. ارتباط طراحی گرافیکی با رنگ‌سازمانی و هماهنگی آن با ماهیت و زمینه فعالیت نیز به شما در شناخت یک شرکت ماهر و باتجربه کمک زیادی می‌کند.

 

 بهترین شرکت‌ خرید سایت فروشگاهی

اگر‌چه اکثر کسب‌وکار‌ها به دنبال راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود هستند تا به این وسیله درآمد و سود تضمین شده‌ای را به دست آورند، اما درصورتی‌که اصول و نکات مهم در طراحی سایت، نادیده گرفته شوند، نمی‌توان انتظار موفقیت و پیشرفتی را داشت. در نظر گرفتن گزینه‌ها و امکانات متنوع برای خرید سایت، موضوعی است که برای انتخاب بهترین شرکت طراح باید به آن توجه داشت. مثلاً داشتن یک رابط کاربری مناسب برای بازنمایی مطلوب سایت و با پشتیبانی قوی و مستمر برای رفع نیاز و مشکلات کاربران نیز از دیگر شاخصه‌های یک سایت فروشگاهی محسوب می‌شوند. البته در کنار توجه به توانایی‌های شرکت‌های طراحی سایت، نکته حائز اهمیت دیگری نیز وجود دارد که برخورداری از مجوز‌های رسمی برای فعالیت در این حوزه است. در‌واقع تنها شرکت‌های معتبر دارای چنین مجوز‌هایی هستند و به این صورت می‌توان به آن‌ها برای واگذاری پروژه طراحی وب‌سایت خود اطمینان کرد.

 

پس از خرید سایت چه کاری باید انجام دهیم؟

با اتمام مراحل طراحی و خرید سایت، فاز مهم و جدیدی از این پروسه به نام سئو سایت آغاز می‌شود که بی‌توجهی به آن می‌تواند نتایج تمام زحمات و هزینه‌های صرف شده برای طراحی سایت را هدر دهد. سئو سایت به شما کمک می‌کند تا سایت خود را مطابق با دستورالعمل‌ها و اصول گوگل مدیریت کنید و ضمن افزایش تعداد بازدیدکنندگان، تعداد مشتریان بالقوه‌تان نیز بیشتر گردد. این مسئله مستقیماً با میزان سود و درآمد شما مرتبط است و ازلحاظ اهمیت در درجه بسیار بالایی قرار دارد.

 

برای خرید سایت به کجا مراجعه کنیم؟

آنچه بیانگر میزان تخصص و مهارت یک شرکت طراحی سایت است، نمونه‌های انجام‌شده توسط شرکت و چگونگی اجرای آن است. اما در کنار آن، داشتن نماد اعتماد نیز از دیگر ویژگی‌های یک تیم حرفه‌ای و معتبر در این زمینه است. در‌واقع شما با بررسی این موارد می‌توانید کلیه امور و اقدامات مربوط به اجرا و راه‌اندازی سایت خود را با اطمینان خاطر و اعتماد کامل به شرکت موردنظر خود واگذار نموده و در مسیر موفقیت و درآمدزایی بیشتر قرار بگیرید.

 

خرید سایت اختصاصی

بدون شک آنچه موجب پیشرفت و درخشش یک کسب‌وکار می‌شود، خرید سایت اختصاصی است. شما به این طریق می‌توانید خود را در معرض دید مشتریان بیشتری قرار دهید و زود‌تر به درآمد مورد انتظار خود برسید. این همان هدفی است که اغلب کسب‌وکار‌ها در پی دست‌یابی به آن هستند. به‌طوری‌که ضمن تبدیل‌شدن به یک برند تأثیرگذار و مطرح در اجتماع، سود و درآمد قابل‌قبولی نیز کسب کنند. بنابراین توصیه می‌شود برای تحقق اهداف خود، طراحی و خرید سایت حرفه‌ای را در رأس برنامه‌های خود قرار دهید.

 

خرید سایت رایگان

خرید سایت دربردارنده خدمات متنوع و گوناگونی بوده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، سرعت بالا و قابل‌قبول سایت است. علاوه‌بر آن  طراحی گرافیکی فوق‌العاده و رابط کاربری عالی نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که موجب ارائه یک سایت خاص و کاربرپسند می‌شود. چرا‌که یک سایت تنها در صورتی می‌تواند در جذب مخاطب عملکرد و نتیجه مناسبی داشته که از نظر ظاهری و جذابیت بصری، حرفی برای گفتن داشته باشد. از همین‌رو این موضوع در طراحی وب‌سایت‌های اختصاصی همواره مدنظر قرار می‌گیرد. شاخصه دیگر سایت‌هایی که به‌صورت ویژه طراحی و توسعه داده می‌شوند، امنیت بالا است و این برای تمامی کسب‌وکار‌ها مسئله‌ای حائز اهمیت است. چرا‌که کسب‌وکار‌ها در قبال اطلاعات مشتریان خود احساس مسئولیت می‌کنند و به این صورت امکان دسترس به این اطلاعات عملاً غیرممکن خواهد بود.

 

طراحی سایت اختصاصی در تهران

چنانچه قصد انتخاب یک شرکت طراحی سایت اختصاصی برای خرید سایت در تهران را دارید با جستجو در گوگل می‌توانید فهرست کاملی از آن‌ها را مشاهده کنید. اما با این‌ حال بهتر است موارد زیر را برای انتخاب این شرکت‌ها مدنظر قرار دهید:

  • بررسی نمونه پروژه‌های انجام‌شده توسط شرکت و اطمینان از رعایت کلیه نکات و موارد ضروری در طراحی سایت اختصاصی
  • اطمینان از داشتن نماد‌های الکترونیکی که بیانگر اعتبار و تائید عملکرد آن‌ها از دیدگاه نهاد‌های ذی‌ربط است.
  • از خدمات و نحوه انجام کار‌ها توسط شرکت اطلاع دقیقی به دست آورده و در ادامه مشاوره‌های لازم را در رابطه با مراحل طراحی سایت دریافت کنید.
خرید سایت فروشگاهی
خرید سایت فروشگاهی

سفارش خرید سایت

این یک واقعیت انکارناپذیر است که داشتن یک سایت اختصاصی به پیشرفت کسب‌وکار و افزایش درآمد شما، کمک زیادی می‌کند. چراکه طراحی این سایت‌ها به‌طور ویژه و با دقت خاصی صورت می‌پذیرد و به‌طور کاملاً انحصاری بر ماهیت کسب‌وکار و نیاز کاربران تمرکز دارند. همین مسئله موجب می‌شود که کاربر به‌محض ورود به سایت، احساس تعامل و ارتباط بهتری داشته و علاقه‌مند به سپری نمودن مدت‌زمان بیشتری در سایت شما باشد. به‌ این‌ ترتیب می‌توان سایت‌های اختصاصی را ابزاری مناسب برای کسب بهترین جایگاه در اجتماع و درآمد عالی دانست.

 

هزینه طراحی سایت اختصاصی

اطلاع از هزینه‌های طراحی یک سایت اختصاصی، موضوعی بوده که برای اکثر مشتریان و حتی خود شما مهم است. اما باید گفت که این مورد وابسته به عوامل و فاکتور‌های گوناگونی بوده که با در نظر گرفتن هریک، ممکن است هزینه پرداختی شما برای توسعه و خرید وب‌سایت ویژه، تغییر پیدا کند. بنابراین برای اطلاع دقیق از پارامتر‌های مؤثر بر هزینه‌های طراحی سایت و استعلام قیمت نهایی، بهتر است با کارشناسان و طراحان شرکت موردنظر خود مشورت داشته باشید.

 

قیمت خرید سایت

اگر‌چه ممکن است پروسه خرید سایت در ابتدا کمی هزینه‌بر باشد؛ اما باور داشته باشید که این یک سرمایه‌گذاری بلندمدت با بازدهی تضمین شده است. در‌واقع افرادی که با صرف مبالغی، نسبت به راه‌اندازی و خرید سایت برای کسب‌وکار خود اقدام می‌کنند؛ نگاه بلندمدتی به برند خود داشته‌اند و امکان ارتقاء و رشد بیشتری دارند. چرا‌که قطعاً در کوتاه‌مدت نمی‌توانید اثرات چنین اقدام مهمی را در فعالیت اقتصادی خود مشاهده کنید. اما در ادامه با مشاهده میزان اعتبار کسب‌وکار خود، شاهد افزایش درآمد و سود‌دهی کسب‌وکار‌تان خواهید بود. از همین‌رو بهتر است بدون ملاحظاتی که در مورد هزینه طراحی و خرید سایت ویژه وجود دارد، همین امروز برای خرید وب‌سایت فوق‌العاده و کاربردی تصمیم‌گیری کنید.

 

اهمیت خرید سایت

شرایط امروزی به‌گونه‌ای است که تقریباً تمام کسب‌وکار‌ها به سمت راه‌اندازی وب‌سایت اختصاصی روی آورده‌اند و یا علاقه‌مند به ایجاد چنین بستری جهت معرفی بهتر کالا و خدمات خود هستند. اما در مواردی ممکن است به دلایل اقتصادی و بالا بودن هزینه‌های اجرای این کار، عده‌ای امکان استفاده از مزایای طراحی سایت را نداشته و از سایر رقبای خود عقب بمانند. البته تدابیری نیز برای چنین افراد و مشتریانی اندیشیده شده است که به‌واسطه آن، همه مشاغل و کسب‌وکار‌ها می‌توانند به‌ صورت اقساط و شرایطی از خدمات خرید سایت بهره‌مند گردند و با رونق بخشیدن به فعالیت خود، درآمد خود را افزایش دهند.

 

خرید وب سایت فروشگاهی

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید شرایط خرید سایت فروشگاهی و  هزینه‌های طراحی سایت چگونه است و آیا تنها شامل موارد خاصی می‌شود؟ در حال حاضر، شرکت‌های مختلفی که درزمینهٔ طراحی سایت فروشگاهی فعالیت می‌کنند، استراتژی و برنامه‌های متفاوتی برای پرداخت هزینه به در نظر گرفته‌اند و این کاملاً به شرکت موردنظر شما بستگی دارد. اما روش معمول و کلی اکثر شرکت‌ها به این صورت است که نصف یا مقدار مشخصی از هزینه پروژه را در ابتدا دریافت می‌کنند و برای پرداخت باقیمانده مبلغ در پایان کار، توافق می‌شود. اما ممکن است از خود بپرسید که آیا با توجه به شرایط اقتصادی و داشتن محدودیت بودجه،خرید سایت، ارزش متحمل شدن چنین هزینه‌ها و اقساطی را دارد؟ بدون شک پاسخ ما به این سؤال مثبت است. چرا‌که امروزه فضای اینترنت به بهترین عرصه برای دیده شدن و معرفی مشاغل مبدل گردیده است و می‌توان پیش‌بینی کرد که طی یک دهه آینده، فعالیت تمامی کسب‌وکار‌ها به‌ صورت آنلاین خواهد بود و اگر خیلی زود خود را برای حضور در چنین فضایی آماده نکنید، از رقبایتان عقب مانده و مشتریان خود را از دست خواهید داد. بنابراین هر هزینه‌ای که برای طراحی و خرید سایت فروشگاهی پرداخته می‌کنید در‌واقع یک سرمایه‌گذاری برای توسعه کسب‌وکار خود و افزایش درآمد‌تان است.

 

خرید سایت اقساطی

بدون شک خرید اقساطی سایت توسط یک شرکت مطرح و باسابقه به‌خودی ‌خود، نمی‌تواند برای کسب‌وکار‌تان نتیجه‌بخش باشد. در‌واقع پس‌ از آن نوبت به مراحل مهم‌تری در پروسه طراحی سایت می‌رسد که با کمک آن می‌توانید سایت و محتوای خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید. این مرحله یا بهتر بگوییم اقدام مهم، سئو سایت است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود. چرا‌که بدون استفاده از تکنیک‌های سئو، قادر نخواهید بود کاربران را به صفحه خود هدایت و آن‌ها را به مشتریان دائم خود تبدیل کنید. شما به این طریق یک پلن محتوایی برای خود خواهید داشت تا با کمک آن بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب نمایید.

 

 

برای خرید سایت به کجا مراجعه کنیم؟

به‌ طور کلی شرایط اقساطی تمام شرکت‌ها برای طراحی و خرید سایت، همانند و مشابه نیست و هر شرکت سازوکار‌های متفاوتی را برای این امر در نظر می‌گیرد. اما در اغلب موارد، پنجاه‌درصد مبلغ به‌عنوان پیش و مابقی پس از پایان پروژه دریافت می‌شود. با این‌ حال این موضوع چندان بااهمیت نیست و نباید تحت تأثیر پرداخت اقساط و شرایطی، یک شرکت برای طراحی و خرید سایت را انتخاب کنید. در‌ واقع آنچه اهمیت بیشتری دارد، سابقه و تجربه تیم طراحی و امکانات و قابلیت‌هایی است که برای سایت شما ضروری هستند. از همین‌رو به دنبال شرکت‌هایی باشید که پیشرفت و ارتقاء کسب‌وکار شما به‌واسطه طراحی یک سایت عالی و فوق‌العاده برای آن‌ها در اولویت است.

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *